شرایط و قوانین
کاربر گرامی؛
برای استفاده از خدمات وب سایت معین کالا باید از قوانین و شرایط مقرر شده آگاهی داشته باشید و موارد ذکر شده در این صفحه را مطالعه نمایید. لازم به ذکر است که ثبت نام شما در وبسایت معین کالا به منزله آگاهی و پذیرش این شرایط و قوانین می باشد.
رویه پردازش و ارسال سفارشات برای مشتریان
- تمامی سفارشاتی که توسط مشتری برای پردازش و خرید سفارش در وب سایت معین کالا ثبت می شود، ابتدا بررسی و سپس وارد فرایند ارسال خواهد شد. در صورت نیاز به پیگیری یا تغییر در سفارش می توانید از طریق چت آنلاین یا تماس تلفنی با بخش پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
- ارسال سفارشات برای مشتریان به صورت ارسال با پست انجام می شود که مشتری می تواند هنگام خرید روش ارسال سفارش خود را انتخاب نماید.
شرایط گارانتی محصولات در معین کالا
- در صورت وجود مشکل در کالاهایی که توسط شرکت های دیگر گارانتی شده اند، مشتری باید مستقیم با شرکت گارانتی کننده در ارتباط باشد و معین کالا مسئولیتی در قبال آن ندارد.
شرایط استفاده از گارانتی تضمین سلامت فیزیکی و مهلت تست معین کالا
معین کالا برای تمامی کالاهای خود سلامت فیزیکی کالاها را تضمین می نماید و در مواردی نیز برخی کالاها را با مهلت تست 24 ساعته، 3، 7 و 30 روزه تضمین می کند. در صورتی که کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد؛
- اشکال و ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، از طریق تماس تلفنی به بخش پشتیبانی معین کالا اطلاع داده شود (به جز کالاهایی که به صراحت مهلت تست کوتاهتر برای آنها بیان شده است).
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری و از دور انداختن آن خودداری شود و کالا باید در کارتن و جعبه اصلی خود بازگردانده شود. بنابراین استفاده از این گارانتی تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود.
- نوشتن توضیحات یا برچسب زدن، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- این سرویس اشکال ها و مورد های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی شود. استفاده نادرست پس از دریافت کالا مواردی مانند: ایجاد شکستگی و خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا، ایرادات ناشی شده از حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا
شرایط بازگشت کالا در صورت وجود ایرادات فیزیکی در هنگام خرید
- آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی حداکثر باید طی ۷۲ ساعت پس از دریافت کالا، به بخش پشتیبانی از طریق تماس تلفنی اطلاع داده شود.
- کارتن یا جعبه اصلی کالا باید نگهداری و حفظ شود و از دور انداختن آن جدا خودداری شود. استفاده از این سرویس نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود.
- نوشتن توضیحات یا برچسب زدن، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
- معین کالا در قبال برخی اقلام که در بازار ایران به دلیل نوسان شدید ارز و قیمت دچار افزایش یا کاهش قیمت شدید می شود در قبال مرجوعی کالا متعهد نمی باشد لذا در هنگام خرید قطعی دقت کامل را داشته باشید.
قوانین و شرایط انصراف مشتری از خرید
حق استرداد محصول طبق شرایط متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است و تنها در شرایطی که موارد زیر صدق کنند مشتری می تواند سفارش و خرید خود را لغو کند:
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده است و وضعیت سفارش در سایت در حالت "در انتظار بررسی" باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه اطلاع داده شود.
- همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید، هزینه بسته بندی و رفت و برگشت کالا و کلیه هزینه های مرتبط به عهده مشتری خواهد بود.
روند بازگرداندن و ارسال کالا برای معین کالا
لطفا برای پایین آمدن سطح اشتباهات حتما قبل از هر اقدامی با پشتیبانی خدمات پس از فروش تکنوسان، تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با بخش پشتیبانی ، جدا خودداری فرمایید. همچنین پس از رسیدن و دریافت کالا توسط تیم پشتیبانی معین کالا، تمامی روند رسیدگی به درخواست مشتری به ایشان در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی به خوبی بسته بندی شود و همه اقلام و لوازم جانبی همراه مانند :ریموت، کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شوند.
- نوشتن توضیحات یا برچسب زدن، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید.
- بسته خود را به آدرس و کدپستی در بخش تماس با ما سایت ارسال کنید.
- در صورت انصراف خرید یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت فنی و فیزیکی توسط کارشناسان معین کالا، هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده خود مشتری می باشد.